ניהול תיקים

מחלקה המתמחה במתן שירותי Back Office שוטפים לכ-400 תיקי הלקוח המנוהלים במשרד אושיק קראוס רואי חשבון, בהם חברות, עצמאים ומלכ"רים. המשרד מעניק שירות חשבונאי למגוון תחומים, ביניהם: מסחר – יבוא, סיטונאות, קמעונאות, מקצועות חופשיים - עיצוב, אינטרנט, פרסום ושיווק, עצמאיים מתחומים שונים, מלכ"רים ועמותות.

מתוך ההבנה של חשיבות ההיבטים התפעוליים והבירוקרטים, פותחה באושיק קראוס רואי חשבון מחלקה ייעודית לניהול הליכים אלו הקשורים ללקוח, בהם: פתיחה וסגירה של תיקים, מעקב וחידוש אישורי ניכוי מס מקור, אישור על ניהול ספרים, יצירת הוראות קבע, מעקב אחר גביה, שינוי כתובות, הגשת דוחות ועוד.

צוות מחלקת ניהול תיקים מאפשר למחלקות המקצועיות להתמקד בביצוע העבודה החשבונאית ולכם, לדעת שענייניכם מטופלים היטב ומכל היבט אפשרי.

מלאו פרטים בטופס כאן בעמוד ונשוב אליכם >>

שאלות? כתבו לנו כאן

* אנא הקלידו שם
* אנא הקלידו טלפון
* אנא הקלידו דואר אלקטרוני
אנא הקלידו פרטים